Брендинг і лого монобренду печива

Логотип «КОТО печиво» складається з графічного елемента у вигляді кота та текстової частини у вигляді назви бренду. Графічний елемент — кіт, що тримає печиво і водночас, ніби гладить живіт, смачно поївши. Це чудовий вибір, оскільки логотип легко асоціювати, тож він чудово запам′ятовується і добре передає суть бренду. Було створено варіації маскота - коти різних професій передають те, що печиво підходить абсолютно усім. Тако в цій роботі було створено брендбук на 40 сторінок, з прописаними фірмовими кольорами, патернами, шрифтами, способами використання тощо.

www.behance.net
Брендинг і лого монобренду печива изображение 1

Брендинг і лого монобренду печива изображение 2

Брендинг і лого монобренду печива изображение 3

Брендинг і лого монобренду печива изображение 4

Брендинг і лого монобренду печива изображение 5

Робота додана: 14.12.23

Вгору