SPELL Chocolatte — український преміум-бренд подарункових боксів з шоколадом. Компанія створює естетичні, готові до вручення подарунки ручної збірки.
Задача: побудувати зрозумілу, масштабовану систему лідогенерації, яка працює з урахуванням сезонного попиту, конкретних тригерів та потреб різних аудиторій. Йшлося не просто про зниження CPL, а про зміну підходу до всього маркетингу як до бізнес-процесу.
Результати за 2 місяці:
+35% більше замовлень — у порівнянні з попереднім аналогічним періодом;
−28% CPL — за рахунок BOF і ретаргет-груп;
ROAS > 300% на найкращих кампаніях (особливо у повторних покупців);
CTR до 3,2% — на окремих креативах, що на 40% вище за середній показник у ніші;
+40% охоплення в серпні — при тому ж бюджеті.