WOWbody – компанія, що надає онлайн-курси для підтримки здорового способу життя та схуднення.
До співпраці клієнт мав певний досвід у просуванні своїх послуг, проте маркетингові зусилля не приносили бажаних результатів у вигляді продажів та рентабельності.
Задача
Основна задача: Залучити нових клієнтів на курси WOWbody.
Кінцева мета: Збільшити кількість покупок через соціальні мережі.
KPI: Знизити вартість за покупку (CPA) і підвищити рентабельність рекламних витрат (ROAS).
Очікування: Отримати максимальну ефективність рекламних кампаній з оптимальним бюджетом.
Результати
За час співпраці ми досягли значних результатів:
Було залучено 5 636 покупців при середній вартості за результат $6.65.
Загальна сума витрат склала $35,122.64, що принесло компанії $131,189.26.
Кампанії показали середній ROAS 3.74, що вказує на високу рентабельність рекламних витрат.