Компанія WAH спеціалізується на наданні послуг з розмитнення, доставки, сертифікації та реєстрації автомобілів з Європи.
Клієнт звернувся з метою підвищення кількості лідів для послуги "Авто під ключ з Європи".
Задача
Клієнт бажав залучити більше якісних лідів із цільовою ціною ліда від 5 до 7 доларів. Було необхідно збалансувати кількість та якість лідів при одночасному контролі витрат.
Результати
Загальний бюджет на рекламу в Facebook становив 20,000 грн, за які було досягнуто 2,813,171 показів та залучено 804 ліди.
Середня вартість одного ліда варіювалася від $1.68 до $3.33, що відповідає цільовим показникам клієнта.
Успішна рекламна стратегія дозволила досягти поставлених цілей щодо кількості та якості лідів.
Така оптимізація рекламних кампаній підтвердила ефективність підходу та задовольнила очікування клієнта.