Ніша: Навчання
Клієнт: Роман Хіміченко, забудовник, який вирішив запустити власний воркшоп з того, як почати займатися будівництвом, залучати інвестиції та партнерів.
Завдання:
Зробити запуск перших двох майстер-класів, на яких потрібно було, як мінімум, окупити вкладення в рекламу.
Що було зроблено:
1. Провели аналіз аудиторії клієнта, його продукту і конкуруючих продуктів на ринку.
2. Підготували посадкові сторінки для вебінару і воркшопу.
3 Налаштували воронку в SendPulse для реєстрації, прогріву і нагадування про вебінар.
3. Налаштували СМС-розсилку кілька разів до початку вебінару.
4. Підготували кілька відеозвернень від клієнта із закликом відвідати вебінар. Їх ми планували використовувати в рекламі.
5. Налаштували рекламні кампанії у Facebook.
Результати запуску другого вебінару:
Бюджет за 7 днів запуску: 229,64$
Заявок: 360
Вартість за заявку: 0,64$
Продажів: 4
Обсяг продажів: 488$
Окупність: 212%