Ніша: Навчання
Клієнт: Globalvocal — Міжнародна онлайн-конференція з вокалу
З яким завданням звернувся клієнт:
- На 10 жовтня готувався запуск онлайн-конференції, до цього часу потрібно було продати мінімум 100 квитків за допомогою Яндекс і Facebook реклами.
Що ми зробили:
- Зробили детальний аналіз аудиторії з розбивкою її на різні сегменти і під кожен з них підготували офери, креативи.
- Налаштували індивідуальні аудиторії в Facebook і Яндекс, а також аудиторії для ретаргету і LaL аудиторії.
- Налаштували рекламні кампанії.
- Проводили щотижневу оптимізацію, щоб поліпшити результати та оновити сегменти аудиторій
Результати за 2 місяці:
Бюджет: 2687$
Кількість заявок: 237
Кількість продажів: 178
Вартість продажу: 15$
ROAS: 713%
Ми перевиконали план з окупності зокрема через те, що періодично змінювали креативи, а також використовували ретаргет за тиждень до запуску з оффером "Підвищення цін". Він спрацював дуже добре, бо залучив 30% усіх продажів саме за останній тиждень.