Узяв проект (стоматологічна клініка в Києві) в 2021 році. Після проведення аналізу зрозумів, що кампанії недостатньо оптимізовані, конверсії відслідковувалися не всі. Запропонував переналаштувати заново, зібравши всю семантику на 2 мовах (українська та російська), розбивши правильно по категоріях і напрямках, як на сайті. Узгодили з клієнтом всі корисні дії на сайті, які нам необхіжно було відслідковувати та переналаштували їх, як конверсії.
Це дані нашого зростання до початку повномасштабної війни. Щомісяця додавалися нові й нові пошукові кампанії, паралельно оптимізовуючи ті, що були запущені раніше. Як наслідок – зростання як кліків, так і конверсій. Це видно на графіку. Згідно внутрішніх даних, завдяки рекламі неабияк наростили і потік реальних клієнтів до клініки.