Налаштування Google Shopping для українського виробника взуття

Замовник: Інтернет-магазин, український виробник шкіряного взуття.
Послуга: Google Shopping.
Регіон: Вся Україна.
Рекламний бюджет: 500 грн.
Ціль: Збільшення кількості продаж.

Робота по запуску торгових кампаній розділена на два етапи.

Перший етап являє собою технічну частину - створення та налаштування облікового запису Google Merchant Center, яка включає:

перевірку відповідності сайту вимогам Google Merchant Center
створення аккаунта Google Merchant Center;
підтвердження власності сайту;
створення ТЗ на фід та формування фіда;
перевірку і завантаження в систему фіда;
Другий етап - це робота в акаунті Google Ads:

створення торгової кампаній, згідно розробленої структури;
вибір і тестування стратегій;
аналіз ефективності;
запуск розумних кампаній;
запуск динамічного ремаркетингу.

Налаштування Google Shopping для українського виробника взуття изображение 1

Налаштування Google Shopping для українського виробника взуття изображение 2

Робота додана: 26.07.21

Вгору