Налаштування Google Shopping для оптового інтернет-магазину

Про проект:
- Запуск сайту на платформі Нoroshop.ua
- Раніше: шаблонний сайт на маркетплейсі Prom.ua
- Послуга: Google Shopping
- Мережа - Google Ads;
- Геотаргетинг - вся Україна, за винятком Криму, Донецька і Луганська області;
- Рекламний бюджет: 45 000 грн. за 3 місяці
- Ціль: Збільшення кількості продаж і трансакцій через сайт.

Виконані роботи:
В даний місяць було проведено ряд таких робіт:
1. Створення рекламного кабінету Google Ads та Merchant Centre, та їх налаштування відповідно до вимог.
2. Налаштування цілей та аудиторії в Google Analytics.
3. З’єднання між собою та проведено ряд внутрішніх робіт Google Ads, Merchant Centre та Google Analytics.
4. Створення і формування фіду для запуску торгової рекламної кампанії. Його імпорт в Google Merchant Center.
5. Створено рекламну кампанію Google shopping всі товари та проведено відповідні роботи по її оптимізації. Крім того на початку співпраці було відсегментовано ассортимент товарів на групи для зручнішого аналізу та корегування.
6. Було створено кілька рекламних кампаній відповідно до структури сайту. По кожній кампанії було зроблено ряд робіт по її оптимізації.

Оскільки клієнт займається різною продукцією. ми перенесли структуру його сайту в Google Merchant Center. Таким чином нам тепер вдається швидко включати та виключати потрібні товари з реклами.

Створили просту торгову кампанію, а також кампанії для ремаркетингу, динамічного ремаркетингу на основі фіду товарних оголошень. За кожною з кампаній ми стежили та перерозподіляли бюджет відповідно до кількості продажів. Більш ефективні кампанії отримували більше бюджетних коштів, слабкі - менше.

Раз на тиждень ми займалися управлінням ставками в ручному режимі для зниження вартості потенційних клієнтів і підвищення відсотка конверсій.

Як видно на скріншоті нижче, ми запустили різні категорії товарів в окремих товарних кампаніях. Така стратегія виявилась ефективною.

Крім названих методів, також будуть використані і інші способи оптимізації кампанії, які не допускають зростанню вартості кліку. Та робота над їх зниження, щоб у рамках даного бюджету отримати більшу кількість нових користувачів.

Висновок:
- Постійна робота з рекламною кампанією дозволяє збільшувати кількість прямих транзакцій, тим самим знижувати вартість кожної транзакції.
- Майже за 3 місяці роботи з нами, рекламна кампанія принесла прямі продажі на 332 тис. грн., тільки через сайт.
- Найбільшу кількість релевантного трафіку, що надходить на сайт поступає саме з реклами;
- Стабільний потік транзакцій.

Налаштування Google Shopping для оптового інтернет-магазину изображение 1

Налаштування Google Shopping для оптового інтернет-магазину изображение 2

Налаштування Google Shopping для оптового інтернет-магазину изображение 3

Робота додана: 26.07.21

Вгору