Ведення соцмереж - магазин жіночого взуття

Завдання:
незначний ребрендинг; розробити візуальну концепцію сторінки; сформувати впізнаваність бренду; щоденний постинг постів та сторіс.

Технічна частина:
- розробили декілька варіантів лого та затвердили найкращий варіант
- створили іконки для хайлайтсів
- оновили банер у Фейсбук
- організували фотосесію та відзняли відео для сторіс
- сконтактували місцевих блогерів для бартеру
- кожен день викладали пости та сторіс

Впродовж перших місяців роботи розробили впізнавану концепцію сторінки. Створили періодичні рубрики в сторіс (відгуки, відео-огляд взуття, опитування про взуття та інші активності), в результаті чого суттєво підвищилися охоплення та взаємодія на сторінці. Збільшили активність та кількість замовлень шляхом проведення розіграшів, акцій та бартерів з блогерами. Пишаємося нашою співпрацею та продовжуємо робити класні результати

www.instagram.com
Ведення соцмереж - магазин жіночого взуття изображение 1

Ведення соцмереж - магазин жіночого взуття изображение 2

Робота додана: 26.07.21

Вгору