Владимир Прищепа

Помилки при розробці логотипу

17.09.2021, Просмотров: 74

Розробка логотипу це складний процес, який займає як мінімум декілька днів, і скільки б в тебе не було років досвіду, отримуючи нове замовлення, ти ніколи на 100% не будеш впевнений наскільки вдало завершиться цей проєкт. Тому що, в більшості випадків багато від чого залежить від самих очікувань замовника та його рішень. Але на своєму досвіді можу сказати, клієнт завжди може отримати той результат на який він очікував, якщо він в цьому зацікавлений, та вміє прислухатися до порад спеціалістів.


П'ять найпоширеніших помилок в розробці лого, дивіться в каруселі


Дизайн заради дизайну


Думаю багато хто знає що таке «Пшонка стайл», це коли треба по-багатому зробити інтер'єр квартири або будинку так, щоб було одразу видно заможність власників. Так і в дизайні логотипів, наліпити в купу всього, та ще й з нестандартними шрифтами, ну не дарма ж заплатили скільки за розробку.

Такі лого показують несмак клієнта, і серйозно вони не будуть сприйматися.


Копіювання логотипів відомих брендів


Якщо ви зробите свій лого наприклад схожим на логотип такої компанії як Virgin, навряд чи ваш бренд стане таки ж самим відомим. Навіщо робити якусь підробку, якщо можна зробити щось своє та унікальне. Логотип можна скопіювати, а от такий самий успіх — ні.


Складний сюжет


Навколо нас така купа інформації та реклами, що наше око вже замилюється, і ми вже нічого не помічаємо, тому робити складний логотип зі складною деталізацією не завжди доцільно. Чим простіше — тим краще буде сприйматися ваш лого.



Показувати сферу діяльності


Мабуть найпопулярніша помилка, це треба показати в логотипі чим займається компанія, бо ніхто не зрозуміє. Ваш логотип ніколи не буде існувати сам по собі тому що, він буде наприклад, на вашому сайті де представлена ваша продукція, білборді де вказано що ви продаєте, та інших рекламних носіях, які скажуть про вашу діяльність. Навіщо малювати чашку або зерна кави, якщо на вашої кав'ярні все одно буде напис що це кав'ярня та саме оформлення буде вказувати про що цей заклад. Такі логотипи це в першу чергу відсутність амбіцій, тому краще при розробці лого застосовувати асоціативні прийоми. Наприклад в логотипі для СТО, не обов'язково малювати детально колесо автівки, а можна зробити просто коло з якимось цікавим абстрактним символом.


Занадто великі сподівання від того, що логотип принесе успіх компанії


Успіх тієї чи іншої компанії залежить від якості послуг, або товару який вона виробляє, та обслуговування клієнтів. Також дуже важлива робота маркетологів. Тому сподіватись на те що, логотип зробить всю роботу за вас, це трохи не розумно. Так, логотип потрібен, але він для того, щоб відрізнятися від інших компаній.


Комментарии 0

Наверх